In deze paragraaf
- leert u hoe u gebruik kunt maken van support.
- leert u hoe u gebruik kunt maken van tooltips.
- leert u hoe u gebruik kunt maken van de helpdesk per mail en telefoon.
Zoeken in onze kennisbank
U heeft een vraag. Bijvoorbeeld: "Hoe moet ouderschapsverlof ingevoerd worden?".
> Klik bovenaan het scherm op Support.
U krijgt de mogelijkheid een of meerdere zoekwoorden in te voeren.
> Voer het zoekwoord ouderschapsverlof in.
> Klik op Enter.
Op de eerste pagina met resultaten van de zoekopdracht verschijnen 10 antwoorden. U kunt naar onder gaan om naar meer antwoorden te kijken.
> Lees een antwoord.
Als het antwoord er niet bij staat kunt u naar een ander antwoord gaan of een andere zoekopdracht invoeren.
Tooltips
Tooltips zijn korte verklaringen van de betekenis van velden.
Bijvoorbeeld: In menu S2.2.4 Opleidingen ziet u een vreemde afkorting: Spl. fac. Wat betekent dat?
> Ga naar menu S2.2.4 Opleidingen.
Onder de kolomkop Spl.fac. ziet u een stippellijntje.
> Laat de muis even rusten op het stippellijntje. Dan verschijnt een toelichting. Zodra u de muis wegschuift, verdwijnt de tooltip.
Helpdesk per telefoon en per mail
> Klik op Support en daarna op Stel een vraag.
> Voer de gevraagde gegevens in.
Terwijl u het onderwerp invoert, krijgt u nog een aantal suggesties met supportartikelen over het onderwerp.
Let er bij het insturen van een vraag altijd op dat u zo duidelijk mogelijk bent. Hoe duidelijker de vraag, hoe sneller en beter het antwoord kan zijn:
- Beschrijf uw vraag kort en duidelijk.
- Vermeld school, schooljaar en menu.
- Beschrijf een duidelijk voorbeeld.
- Voeg indien mogelijk een schermafdruk toe.
Telefonische helpdesk
Is de informatie in Support niet voldoende, dan kunt u gebruik maken van de telefonische helpdesk.
Cursussen
Het is ook mogelijk om een cursus te volgen bij ons in Arnhem of bij u op locatie.